ارسال شده توسط
Zahra.Qasemi در
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ , ۱۵:۱۷
استفاده از شمای بوفالو نماد خودروی های آفرود ، گویای استقامت قدرت و حرکت. یکی از نماد های تعریف شده خودروهای آفرود در زبان طراحی نماد ها با استفاده از الگوهای حیاط وحش. بوفالو ، خرس و گوریل از جمله نماد های معرف خودروهای همه جا رو و یا اصطلاحا آفرود هستند. میتوان بخشی از بدن یا فرم این حیوانات را در لوگو به کار گرفت. در غرب از شاخ ، دندان و یا پنجه این حیوانات جهت معرفی ، اگو سازی و نماد معرف این خودروها به دفعات استفاده شده است. نمونه خودروهای GMC و فورد امثال این قضیه هستند. با استفاده از این الگوها ، نماد قوی تر و حس قدرت را به بیننده القا می کند. طرح بوفالوی این فایل با استفاده از قوی ترین نماد گرافیکی، نماد قدرت و استواری، یعنی مثلث طراحی و فرم سازی شده است. این نماد خاص این برند طراحی شده و دارای شخصیت منحصر به فرد ، صرفا جهت این برند و مجموعه خواهد بود. این مجموعه را می توان در قالب پلاک های مستطیل، سپر ،و یا دایره قرار داد.