برند پوشاک مارو
ارسال شده توسط
soroush.alemi در
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ , ۱۳:۰۲
•| طراحی هویت بصری «مارو مارکت» |•
.
. به سفارش فروشگاه اینترنتی «مارو مارکت
: نوع نشانه ترکیبی است.
.: در نشانه، نوشتار «مارو» به صورت لوگوتایپ اجرا شده و سعی شده فرم قلابِ آویزِ لباس نیز در آن اجرا شود.
:: لوگوتایپ های فارسی و انگلیسی برگرفته از فرمِ نشانه ی اصلی ست.
.:: نقش خط و نقطه، موتیف تکرار شونده در هویت بصری است که با نام ریمایندر شناخته می شود.
::: پالت رنگ مارو مارکت، برگرفته از ساحل و دریای جزیره مارو است. جزیره مارو یکی از جزایر بدون سکنه ی خلیج فارس است. این جزیره محل زندگی و تخم گذاری لاکپشت ها و بسیار بکر است.
.::: واترمارک، با ترکیب نشانه، لوگوتایپ و پلتفرم دربرگیرنده ی این دو برای استفاده در محتوای تصویری طراحی شده است.
:::: در ادامه شاپینگ بگ (ساک دستی) طراحی شده است.