ارسال شده توسط
esfandiar.azarmi@gmail.com در
۳۰ تیر ۱۳۹۸ , ۲۰:۰۱
سادگی دلیل ماندگاری در ذهن فرد می باشد اگر به لگو برندهای مشهور جهان نگاه کنیم کمتر شاهد گنگی و نامفهوم بودن در آنها هستیم مثل گوگل،سامسونگ،اپل،دیزنی و خیلی دیگر .
ما دنبال خلق یک اثر هنری نیستیم همانطور که خیلی از آثار مهم و مشهور دنیا در نظر عامه مردم بسیار ابتدایی و ضعیف جلوه میکند ما باید به یک لوگو برای یک برند تجاری نو ظهور بیاندیشیم تا عامه پسند و البته در خور یک نام بزرگ باشد تا ماندگاری را به ارمغان بیاورد
بنابراین بنده این سری از لوگو ها را که شامل هفت لوگو میباشد تقدیم حضور عزیزان میکنم باشد از رو منطق و نگاه تجاری با آنها برخورد شود